Stage Suriname - Reisverslagen van Willeke Dorrestijn - WaarBenJij.nu Stage Suriname - Reisverslagen van Willeke Dorrestijn - WaarBenJij.nu
Stage Suriname

Hoi allemaal! Gisteren ben ik aangekomen in Suriname om de komende 5 maanden stage te lopen in het Diakonessenhuis in Paramaribo. Af en toe zal ik een update schrijven om jullie op de hoogte te houden van mijn belevenissen hier in Suriname!

Recente Reisverslagen:

30 Maart 2015

Weer even een update..

09 Maart 2015

Eerste 3 weken in Paramaribo..

16 Februari 2015

Even wennen...
Willeke

Hoi allemaal! Eindelijk aangekomen in Suriname, om de komende 5 maanden mijn laatste stage als MBO-V student te lopen in het Diakonessenhuis in Paramaribo! Af en toe zal ik een stukje schrijven om jullie op de hoogte te houden van wat hier allemaal gebeurt!;)

Actief sinds 13 Feb. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3141

Voorgaande reizen:

12 Februari 2015 - 06 Juli 2015

Stage Suriname

Landen bezocht: